Manufaktura Radości
  • Strona Główna
  • Psychologia
  • Inspiracja
  • Życie
  • Sklep
  • Kontakt

Manufaktura Radości

  • Strona Główna
  • Psychologia
  • Inspiracja
  • Życie
  • Sklep
  • Kontakt
Bez kategorii

Historia zwykłej życzliwości

written by Manufaktura Radości 5 listopada 2013
Historia zwykłej życzliwości
Zaczęło się trywialnie: od ludzkiej nieuważności i głupoty. W tym wypadku, mojej własnej. Latem kupiłam mikser / koktajler, który miał służyć do wszelkich kulinarnych eksperymentów, mrożonej kawy, zup, musów itp. Nie nacieszyłam się nim długo, bo już trzeciego czy czwartego dnia użytkowania zniszczyłam szklany dzbanek miksera. Trójka w kuchni, mało miejsca, czynności wykonywane jedną ręką, “połową” głowy i kłopot gotowy. Całe szczęście, że tylko taki, bo mogło być znacznie gorzej. To mogę napisać jednak dopiero teraz, bo wtedy zupełnie nie było mi do śmiechu i całą sytuację postrzegałam raczej w kategoriach ponurego żartu złośliwego losu.  
Popłakałam się z bezsilności i żalu. Było mi przykro. Sprzęt nie kosztował oczywiście “grubych tysięcy”, ale nie chodziło przecież o pieniądze. Nie poddaję się łatwo, wzięłam się więc za poszukiwania, złapałam za telefon, zadzwoniłam na infolinię sklepu, sprawdziłam stronę producenta. Informacja była jasna: takich rzeczy się nie serwisuje, nikt nie ma do dyspozycji samego dzbanka, sprzęty tego typu traktuje się jako rzecz “jednorazową”, którą w wypadku awarii w czasie trwania gwarancji ewentualnie wymienia się na nową i tyle. Miła pani na infolinii radziła ewentualnie zapytać w sklepie. Tak też zrobiłam. 
Moja mina i historia, którą opowiedziałam, musiała być bardzo żałosna, bo Pani z serwisu reklamacyjnego, obiecała sprawdzić co da się zrobić. Dzień po mojej wizycie, zadzwoniła  i powiedziała, że sprowadzą dla mnie dzbanek z fabryki w Niemczech. Właściwie bezpłatnie. Muszę tylko pokryć koszty przesyłki. 
Trochę to wszystko trwało, ale jest. A wszystko dlatego, że komuś się chciało zrobić więcej niż  tylko wzruszyć ramionami i powiedzieć “przykro mi”. Dlatego, że okazało się, że wszędzie można spotkać ludzi bezinteresownie życzliwych, którzy robią więcej niż się od nich oczekuje i budują prawdziwą, ludzką markę, która jest warta każdych pieniędzy. 
Dlaczego o tym piszę?  Bo uważam, że o życzliwości należy trąbić tak samo głośno, jak o nieżyczliwości. Mówi się, że jeden zadowolony klient powie 2 następnym, a niezadowolony, 20. Czas odwracać te proporcje i wspierać w życzliwości tych, którym zwyczajnie się chce być życzliwym! Tylko tak zmienia się ludzi i zmienia się świat. 
Promujmy to co ma sens i tych, którzy obok korporacyjnej,  mają także ludzką twarz. Gorąco do tego namawiam! Podajcie dalej!
Dziękuję raz jeszcze Paniom z Saturn Polska, na Targówku. Ukłony! 
Codzienne
4 komentarze
0
Facebook Twitter Google + Pinterest
wcześniejsze posty
Kompetentni
następne posty
Słowa mają moc – biblioterapia

MOŻE CI SIĘ RÓWNIEŻ SPODOBAĆ...

Kreta w maju

22 maja 2014

O sile marzeń: czyli wszystko jest możliwe

15 listopada 2009

O bieganiu, ale z morałem

12 marca 2013

Szczypta

20 października 2014

Piątkowy wieczór :)

30 października 2009

Bajka o smutku i radości

4 listopada 2009

Wesołych Świąt!

24 grudnia 2012

Po kawałku

8 września 2014

Mity o szczęściu

1 kwietnia 2011

Wszystko zaczyna się od Ciebie

9 lutego 2012

4 komentarze

errata 5 listopada 2013 - 12:36

To prawdziwie optymistyczna historia. Oby stała się regułą. Co nie zwalnia z miłego "obowiązku" trąbienia o tym wszem i wobec. O dobrych rzeczach należy baaaardzo głośno mówić.

Reply
sowa_nie_sowa 5 listopada 2013 - 16:56

Fajnie – takich opowieści nigdy dość:)

Reply
coloresvitae 8 listopada 2013 - 12:38

To prawda, najczęściej słyszymy lub czytamy o rzeczach negatywnych. Być może jest tak, że tą negatywnością przyciągamy jeszcze więcej negatywności…

Reply
醫學美容 HPV9合1子宮頸癌疫苗 Gardasil 6 października 2018 - 16:11

來自瑞士的Teosyal®透明質酸,是由世界第三大以透明質酸為基礎的TEOXANE藥廠研發。Teosyal ®Redensity II® 是專門為眼部肌膚而設計的透明質酸。屬於半鏈結透明質酸的Redensity II® ,輕微吸濕力可減少水腫。 半鏈結透明質酸的柔軟度較高,於注射之後不會產主粒狀問題。可撫平中度皺紋,主要用於淚溝、額紋、手部填充、木偶紋、豐唇、耳珠、太陽穴、人中、面頰填充、虎紋

Reply

Zostaw komentarz Cancel Reply

O mnie

O mnie

Witaj, nazywam się Małgosia Dawid - Mróz, miło mi Cię u mnie gościć! Jestem pisarką, blogerką, a przede wszystkim kobietą, która... [Czytaj dalej]

Facebook

Facebook

Newsletter

Dawka inspiracji w Twojej skrzynce? Zostaw e-mail!

KUP MOJĄ KSIĄŻKĘ:

sklep

Ostatnie Wpisy

  • Marzec – czas siania – czyli z czym warto wejść w przedwiośnie?

    28 lutego 2021
  • Z tęsknoty za NIĄ ( bajka dla kobiet w połogu, po ciąży)

    22 lutego 2021
  • Jak się nie dać dołkowi?

    16 lutego 2021
  • Dziś Chiński Nowy Rok – jaki będzie Rok Bawoła?

    12 lutego 2021
  • Ranny uzdrowiciel – czyli o tym, że przeszłości nie da się zapomnieć

    11 lutego 2021

Mój Instagram

No images found!
Try some other hashtag or username

Newsletter

Dawka inspiracji w Twojej skrzynce? Zostaw e-mail!

  • Facebook
  • Instagram

@2018 - Manufaktura Radości. Realizacja: RekLama Design


W górę
Strona wykorzystuje pliki cookies do prawidłowego działania strony, w celu analizy ruchu na stronie, zapewniania funkcji społecznościowych oraz korzystania z narzędzi marketingowych. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies?Zgadzam się